Igår och förrgår!

I onsdags var jag och Leo på hoppträning i uppsälje.
Det gick rätt okej, lite stopp och så, men annars helt okej! Mamma filmade, så ni kanske får se film snart.

Och igår var det programridning för Christina Strand. Red LA:1 på Leo, det fick superbra för att vara första gången vi red det programmet!
Vi fick iaf över 60 %, och det är ju godkänt som var mitt mål för terminen, och då är ju det redan avklarat (:
Jaja, idah ska iallfall Leo vila och det är jättetråkigt, för då har jag ingenting alls att göra förutom att åka pulka bakom skotern! Och det är ju rätt kul, men absolut inte lika kul som att rida.

Försökte få kontakt med Ellen och frågade om vi skulle åka slalom idag, men hon svarar ju aldrig! :)
Jaja, skitsamma, det kommer ju massa fler dagar :D

Sen laddar vi för årets första tävlings start i Vansbro den typ 17 april eller någonting.
Då ska jag rida LB:1 och LA:1 :D



Bårjar få LIIIITE vårkänslor nu, men bara LITE.
Utanför stallet på baksidan står hästarna och solar i vindskyddet och katterna ligger i halmen och solar sig.
Det är så hilma skönt när det är + grader ute.

Hur är vädret hos er ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0