dag

Denna dag började med att vi ( jag och mamma ) åkte tilll
stallet och skottade snö åt gullan. för som ni kanske inte
vet så har hon fått skav av några skydd när vi red ut senast
så det är inte så bra när hon går i ljupsnö.. sedan så kom
Astrid och vi har som vanligt haft as kul. sedan blev
klockan 15.00 och Astrid skulle hem och vi skulle till stallet
och ta in hästarna.:) vi har provat sadlar på Leo för jag
ska ju hoppa han på Mia Grane i helgen :D så va vi i ridhuset
och kollade på Astrid när hon red. så duktiga dom är! :)
När dom hade gått så gick jag in i stallet och rycktade
Gullan :) <3 och nu är jag hemma igen...(:  nu vet jag
inte vad jag ska hitta på men det visar sig ;D imorgon
blir det Astrid igen :) sen rida på Leo inför helgen;)
här kommer Lite bilder på Astrid och Lia ;D
Helt oredigerade men om jag orkar redigera
så kommer dom redigerade också att finnas på bloggen ;)


Lia:) haha;D


Fler bilder kommer men det kronglar nu... :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0