Min utrustning

VAD HAR DU FÖR... (HÄSTUTRUSTNING)

...hoppsadel: Equipe Linne'a :)
...dressyrsadel: childeric :)
...aachenträns: brunt rundsytt :)
...pullarträns: -
...remontträns: -
...hjälptyglar: -
...framskydd: svarta Eskadron
...bakskydd: Svarta eskadron
...benlindor: en hel del olika färger och sorter 8)
...sadelgjord: childeric dressyrgjord och en equipe magplatta och equipe vanlig "gjord" :)
...ridtäcke:massa men mitt bästa är ett mörkblått mias RS :)
...täcke: Massa olika men just nu inne: Rambo ute: Rambo :)
...pannband: svarowski med stora stenar
...transportskydd: Pessoa
...bett: 3 delat sprenger, m
...luva: Ingen
...tyglar:bruna
...padd: Ingen :D
...stigbyglar: dressyr: vanliga hoppning sprenger någonting special?

VAD HAR DU FÖR... (RYTTARUTRUSTNING)
...hjälm: wellington classic
...stövlar: dressyrstövlar ska jag beställa hoppning:.montain horse suprime high :)
...säkerhetsväst: ingen aning men svart
...ridbyxor: massa fast mina favoriter är ett par mörkblå pikeur
...ridtröja:olika
...ridstrumpor: massa men  använder typ aldrig :D
...sporrar: sprenger med skydd :)
...handskar: RSL
...spö: använder inget :)
...ridjacka: en från utväcklings taemet eller schockemöle :)
...ridväst: -
...ridskor: ingen aning men väldigt sköna :)
...chaps: jacon
...stallmössa: -kingsland




Astrid hade ju gjort det här så det gör väl jag med (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0